Green White Mountains - Reisverslag uit Conway, Verenigde Staten van Nadia Mark - WaarBenJij.nu Green White Mountains - Reisverslag uit Conway, Verenigde Staten van Nadia Mark - WaarBenJij.nu

Green White Mountains

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Nadia

27 Mei 2016 | Verenigde Staten, Conway

Vandaag hebben we Canada en die gekke Frans sprekende mensen achter ons gelaten en zijn we de Amerikaanse grens overgestoken.

Dat had nog wat voeten in de aarde voor een van onze reisgenoten. Zij is een uur ondervraagd over wat wat wij eerst dachten een eerdere trip naar Iran was. Uiteindelijk bleek dat ze bij aankomst in New York geen stempel in haar paspoort had gekregen. Omdat ze geen stempel van Amerika in haar paspoort had, dachten ze dat ze illegaal Amerika was binnen gekomen. Uiteindelijk mocht ze toch Amerika in, en onder luid applaus van de rest, sloot ze weer aan bij de groep.

Met de nu weer complete groep gingen we richting het White Mountain National Forrest. Dit is een schitterend natuurgebied met veel bergen en bossen. Na wat stops voor foto's te hebben gemaakt, kwamen we aan bij een resort in de buurt van het plaatsje Conway in de staat New Hampshire.

Hier zitten outlets, die interessant zijn omdat aankopen belastingvrij zijn. Maar in tegenstelling tot wat ons is beloofd, bleken deze outlets niet naast het hotel maar enkele kilometers bij het hotel vandaan te liggen. Daarom de avond maar geëindigd bij het kampvuur met marshmallows. Morgen naar Boston!

• 28 Mei 2016 - 14:57

Esmé:

krijg ik een terriër voor mijn verjaardag?