Eindelijk wifi - Reisverslag uit Modesto, Verenigde Staten van Nadia Mark - WaarBenJij.nu Eindelijk wifi - Reisverslag uit Modesto, Verenigde Staten van Nadia Mark - WaarBenJij.nu

Eindelijk wifi

Door: Nadia

Blijf op de hoogte en volg Nadia

14 Maart 2012 | Verenigde Staten, Modesto

Yes, eindelijk een hotel met free wifi! En uitgevonden hoe ik mijn telefoon op kan laden.

Vanochtend vroeg vertrokken naar Monterey, waar een mega aquarium gebeuren staat. Waar mijn lieve vriendje vast jaloers op zou zijn en waarbij Sea Life een goudvissenkom lijkt. Mega veel foto's kunnen maken, die van mijn telefoon zijn nog mooier dan van Jaspers camera :)
EN ik heb Nemo gevonden.
Waren ze toch bijna zonder ons vertrokken, we kregen echt veel te weinig tijd en dan nog verdwalen omdat Exit niet altijd automatisch de hoofduitgang is..

Via 17 Mile Drive langs de super mooie Californische kust, echt jammer dat we geen foto stops hebben kunnen maken. Wel bij Bird Rock, waar heel veel half tamme vogeltjes, eekhoorntjes en een enorme kudde zeehonden waren.
Na een stop bij de Lonely Cypres (een alleenstaande boom op een rots) gestopt bij Carmel, een dorpje voor artistiekelingen waar de bewoners geen brievenbus mogen omdat dit het straatbeeld verpest :s

Morgen Yosemite park! De verwachting is dat er sneeuw ligt, dus ik trek alles wat in mijn koffer zit over elkaar aan.
Nu een poging tot uploaden van foto's...

  • 15 Maart 2012 - 12:12

    Pepijn:

    Ziet er mooi uit lief. Fijn om je gister even gehoord te hebben, eindelijk! Hoop dat jullie nog een hoop onvergetelijke natuurplaatjes gaan zien! Tot horens. Groetjes aan jasper. Xxx en dikke Knuffel.

  • 15 Maart 2012 - 19:56

    Laura:

    Dat klinkt echt super vet allemaal! Heb je nog aan Nemo gevraagd wanneer deel 2 komt? Ik wacht er al jaren op ;-)

    Heel veel plezier nog daar! Geniet ervan, je hebt het verdiend!

    xxx

  • 16 Maart 2012 - 20:07

    Erica:

    Beautiful foto's!!
    Hebben jullie een leuke gezelschap?
    Hotels en het eten ook goed?
    Kijken weer uit naar je volgende verslag.
    Enjoy!!!! Groetjes aan Jasper.
    XXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nadia

Actief sinds 09 Maart 2012
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 13000

Voorgaande reizen:

19 Mei 2016 - 03 Juni 2016

Overweldigend Oost-Canada en Amerika

12 Maart 2012 - 26 Maart 2012

The Wild West

Landen bezocht: